Jak zmienić / zresetować hasło użytkownika w sklepie  "Wina na widoku" (http://winanawidoku.pl/)

Jeśli zdarzyło się Państwu zapomnieć hasło do swojego konta (lub jeśli logują się Państwo po raz pierwszy od przeniesienia sklepu "Wina na widoku" na nową platformę sklepową) mogą je Państwo odzyskać postępując zgodnie z poniższymi wskazówkami.

1. Proszę przejść na stronę logowania ( zakładka „Zaloguj się” lub „MOJE KONTO”)

2. W oknie „JUŻ ZAREJESTROWANY?” proszę kliknąć w link Nie pamiętasz hasła? (pod polami logowania) i postępować zgodnie z informacjami podawanymi w kolejnych oknach.

3. W kolejnym oknie proszę wprowadzić adres e-mail użyty podczas rejestracji, zostanie na niego wysłane nowe hasło, a następnie kliknąć przycisk „Odzyskaj hasło”

4. Na Państwa adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem potwierdzającym chęć zmiany hasła. Proszę kliknąć link.

5. Hasło zostanie zresetowane, a nowe wysłane na Państwa adres e-mail podany podczas rejestracji - jest to jedyny moment, gdy hasło do Państwa konta przesyłane jest otwartym tekstem, z tego powodu prosimy po odzyskaniu hasła zmienić je z systemowego na własne - jak to zrobić opisane jest w punkcie 7 niniejszego poradnika.

6. Po otrzymaniu wiadomości ze zresetowanymi danymi logowania proszę użyć ich na stronie logowania w sklepie "Wina na widoku"

7. Ze względów bezpieczeństwa zalecamy zmianę hasła wygenerowanego przez system.

7.1 Po zalogowaniu zostaną Państwo przeniesieni na stronę „MOJE KONTO”. Proszę przejść do zakładki „MOJE INFORMACJE OSOBISTE”
7.2 W miejscu „Obecne hasło” proszę podać hasło otrzymane drogą mailową.
7.3 W polu „Nowe hasło” proszę podać nowe hasło do Państwa konta.
7.4 Proszę je powtórzyć w polu „Potwierdzenie”.
7.5 Na końcu proszę zapisać informacje klikając przycisk „Zapisz”.